مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت

آشنایی با روشهای تدبر در قرآن، ختم مفهومی کل قرآن، مبانی و مهارتهای خانواده قرآنی، تربیت نسل توحیدی، تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت، تربیت مربیان و معلمان

مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت

آشنایی با روشهای تدبر در قرآن، ختم مفهومی کل قرآن، مبانی و مهارتهای خانواده قرآنی، تربیت نسل توحیدی، تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت، تربیت مربیان و معلمان

دوره آموزشی جوان ایمانی - جوان بالنده ویژه مجردها برگزار می‌شود.


سلسله کارگاه‌های خانوادگانه با عنوان دوره جوان بالنده ویژه مجردها پنجشنبه ها ساعت 8 تا 11 از تاریخ 16 مهر ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از طریق لینک نظر همین پست با درج مشخصات خود جهت ثبت نام اقدام نمایند.


هفته اول: انسان، رشد، فرازها و فرودها: در این کارگاه کتب شش گانه رشد به صورت کلی در حد تبیین مولفه‌ها و شاخصه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مخاطب با شناخت مؤلفه‌های اصلی رشد در هر دوره و نشانه‌های آنها، خود را محک بزند و حلقه‌های مفقوده دوره‌های رشد خود را با مهارت‌هایی که ارائه می‌شود جبران کند تا به سطح مطلوب آمادگی برای ازدواج دست یابد.


هفته دوم: شاخصه‌های جوان شکوفا و بالنده: در این کارگاه کتاب سوم و چهارم از این مجموعه شش جلدی که به بررسی ویژگی‌ها و اختصاصات سنین نوجوانی و جوانی می‌پردازد مورد بحث واقع می‌شود.


 هفته سوم: زن و مرد، شباهت‌ها و تفاوت‌ها: در این کارگاه بر اساس ساختار وجودی شباهت‌ها و تفاوت‌های میان زن و مرد که باید که به صورت ویژه در خانواده باید مورد توجه قرار گیرند، بیان می‌شوند.


هفته چهارم: رشد یافتگی و بلوغ، لازمه ازدواج: در این کارگاه انواع بلوغی که فرد برای رسیدن به ازدواجی مطلوب به آنها نیازمند است بر اساس ملاک‌ها و شاخصه‌ها مورد بررسی واقع می‌شوند.


هفته پنجم. معیارهای انتخاب همسر: در این کارگاه ملاک‌ها و شاخصه‌های قرآنی که فرد را در انتخاب فردی مناسب برای ازدواج راهنمایی می‌کنند به صورت راهبردی و مهارتی ارائه می‌شوند تا فرد بتواند پرسشنامه مناسب برای خود را که به او شناخت دقیقی از خواستگار می‌دهد تهیه نموده به انتخابی دقیق و مفید دست یابد.



*جهت اطلاع از تغییرات برنامه کارگاه‌ها عدد 221 را به سامانه مدرسه 500024207 پیامک کرده و یا با شماره‌های 88962724 و 88968309 تماس بگیرید.

۹۴/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی