مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت

آشنایی با روشهای تدبر در قرآن، ختم مفهومی کل قرآن، مبانی و مهارتهای خانواده قرآنی، تربیت نسل توحیدی، تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت، تربیت مربیان و معلمان

مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت

آشنایی با روشهای تدبر در قرآن، ختم مفهومی کل قرآن، مبانی و مهارتهای خانواده قرآنی، تربیت نسل توحیدی، تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت، تربیت مربیان و معلمان

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

جلسه دوم طرح شکوفایی نسل توحیدی

با عرض سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی

و با عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی

به حمد الهی جلسه دوم طرح شکوفایی نسل توحیدی برگزار شد. در این جلسه از محضر اساتید دیگری چون سرکار خانم همیز، جناب آقای دکتر غفرانی، جناب آقای دکتر جمشیدیان و جناب آقای چیت چیان بهره بردیم. لازم است نکاتی را در خصوص جلسه دوم به سمع و نظر شما برسانیم:

1. تلاش مجموعه برگزار کننده این بود که بتواند اطلاعات مربوط به این جلسه را از چند روز قبل‌تر در اختیار اعضا قرار دهد که متأسفانه به دلیل آنکه برنامه اساتید تا روز قبل از جمعه 22 آذرماه قطعی نشده بود عملا امکان انجام این کار فراهم نشد. تلاش ما بر این خواهد بود که ان شاء الله برای جلسه بعدی حداقل بتوانیم سه روز قبل از جلسه اطلاعات مربوط به آن را اعلام نماییم.

2. بازخوردهای دریافت شده از سوی دوستان شرکت‌کننده در طرح بسیار متفاوت بوده است، خصوصا در خصوص اساتید دعوت شده و مطالب ارائه شده توسط آنها که برخی استادی را به کلی نفی کرده و گروه دیگر به تعریف و تمجید از آن استاد اقدام می‌نمایند. برخی مطالب مطرح شده را سطحی، برخی آنها را بسیار کاربردی، برخی کلی و بی‌فایده و برخی دیگر آن را به عنوان نقطه قوت دوره ذکر می‌نمایند. این موضوع خود نشانگر تنوع قابل توجه دوستان شرکت کننده در طرح است که برای برگزار کنندگان دوره یک نقطه عطف و فرصت بی‌نظیر به شمار می‌آید. در این راستا امیدواریم با صبر و شکیبایی و همکاری شما بتوانیم به مجموعه‌ای از مطالب مناسب و علمی و البته با رویکرد دینی و قرآنی در خصوص تربیت نسل توحیدی دست پیدا کنیم.

3. بدیهی است نقطه نظرات شما در خصوص تمامی بخش‌های علمی و اجرایی دوره می‌تواند در اجرای هر چه بهتر این طرح ما را یاری نماید.

4. لازم است از جناب آقای مهدی فروتن، مدیر محترم فرهنگسرای انقلاب و همکاران ایشان کمال قدردانی و سپاس را داشته باشیم. بنا به صحبت‌های انجام شده امید است با حل مشکل پارکینگ بتوانیم جلسات بعدی را در همین مکان و با نظم و هماهنگی و سهولت بیشتری برگزار کنیم.

5. از آنجاییکه گروهی زیادی از اعضای طرح در برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کرده‌اند، و با توجه به اینکه جمعه 13 دی‌ماه با تعطیلات آخر ماه صفر مصادف شده است، جلسه بعدی طرح شکوفایی نسل توحیدی، جمعه 20 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

* اطلاعات تکمیلی در خصوص جلسه بعدی از طریق همین سایت به سمع و نظر شما خواهد رسید. ان شاء الله

6. ضمنا فیلم جلسه اول طرح در مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت علیهم السلام  (میدان انقلاب، خ کارگر شمالی، بالاتر از کوچه راهنما، پلاک 1437، طبقه سوم، شماره تماس: 66464377) موجود است.

۹۲/۰۹/۳۰

نظرات  (۱)

با عرض سلام و ادب
دوره جدید نسل توحیدی کی برگزار می شه؟ از وسط دوره هم میشه شرکت کنیم؟ چه خوب بود اطلاع رسانی میشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی